Termeni si Conditii
1. Despre noi
www.trisport.ro este oferit de Trisport Online SRL, cu sediul social in Strada Matei Millo nr. 124bis, Voluntari, Ilfov, avand numar de ordine in Registrul Comertului J23/1399/24.04.2015, cod unic de inregistrare fiscala 34413460.
Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. Trisport Online SRL isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi gasita accesand aceasta pagina, numita "Termeni si conditii".
Ne puteti contacta prin urmatoarele mijloace:
Prin e-mail la: contact@trisport.ro
Prin telefon la numarul: 021 555 93 37
Programul telefonic de lucru cu publicul este: Luni - Vineri: 09:30 – 18:00.
Comenzile online pot fi plasate 24h din 24h, urmand a fi procesate in intervalul orar 09:00 - 18:00 de Luni pana Vineri.
2. Despre www.trisport.ro
www.trisport.ro este un serviciu e-commerce care ofera utilizatorilor sai posibilitatea de a intra in posesia produselor prezentate.
Achizitia produselor se face pe baza comenzilor plasate pe site.
3. Proprietate intelectuala
Reproducerea oricarui material scris sau ilustrativ din acest site este categoric interzisa in lipsa consimtamantului prealabil al editorului.
Intregul continut al site-ului www.trisport.ro - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date - este proprietatea Trisport Online SRL-si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr.8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Trisport Online SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare. Se permite folosirea site-ului www.trisport.ro numai in limitele metionate in prezentul document.
4. Confidentialitate si securitatea datelor personale
Trisport Online SRL respecta legile in vigoare privind confidentialitatea datelor. Site-ul www.trisport.ro si Trisport Online SRL se angajeaza sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor site-ului catre terti si sa le foloseasca numai in scopul stabilirii contactului cu clientii sai, precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului, ofertele si politica firmei. www.trisport.ro si Trisport Online SRL nu incurajeaza spam-ul, nu furnizeaza datele dvs de contact unor terti (persoane fizice sau juridice), nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese de e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul dumneavoastra explicit.
Orice utilizator care a furnizat explicit pe site-ul www.trisport.ro adresa sa de email poate opta ca aceasta sa fie stearsa din baza de date a www.trisport.ro. Pentru a sterge informatiile furnizate de dvs din baza de date, este de ajuns sa ne contactati si sa cereti acest lucru in scris pe e-mail la contact@trisport.ro .
5. Procedura cumparare
Pentru a cumpara si intra in posesia produselor oferite spre vanzare pe www.trisport.ro este necesara parcurgerea urmatoarelor etape:
- identificarea si alegerea produselor
- inregistrarea dvs. ca utilizator al www.trisport.ro (sau puteti face comanda ca vizitator)
- efectuarea platii produselor.
Plata se efectueaza ramburs sau prin transfer bancar/ordin de plata, iar costul final va contine pretul produsului comandat.
Livrarea produselor comandate si achitate va fi insotita, daca este cazul, de certificatul de garantie, de certificatul cu privire la service-ul post-vanzare asigurat de catre producator/importator/distribuitor si/sau alte certificate daca este cazul.
Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe www.trisport.ro, sunteti de acord cu forma de comunicare (telefonica sau prin e-mail) prin care site-ul isi deruleaza operatiunile.
Momentul incheierii contractului la distanta il constituie momentul confirmarii printr-un email trimis de catre Trisport Online SRL a acceptarii comenzii transmise de dumneavoastra.
Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.
Magazinul nu se obliga sa prezinte pe site fotografii si informatii identice cu ale produselor ce vor fi livrate. In schimb, in conformitate cu dispoziţiile legale, cumparatorul care comanda online un produs, cu livrare la domiciliul acestuia poate returna in 14 zile produsul, in cazul in care nu corespunde cu asteptarile sale, cu conditia ca produsul sa nu prezinte urme de folosire (fara zgarieturi, urme ale folosirii produsului, deteriorarea pachetului în care a fost asamblat, etc).
Rezervarea produselor
Produsele pot fi rezervate pentru maxim 48 de ore, iar cele aflate in campanii promotionale doar 24 de ore. Produsele pot fi rezervate pentru o perioada de maxim 7 zile daca sunt achitate integral.
Coduri promotionale
Codul promotional se adauga in pagina de finalizare a comenzii. Se poate adauga un singur cod promotional, nu se pot adauga mai multe coduri indiferent de tipul codului promotional.
6. Preturile
Cu exceptia cazurilor in care este prevazut altfel, preturile produselor afisate pe www.trisport.ro reprezinta preturile finale de cumparare. Preturile finale de cumparare pot fi preturi sugerate de catre producatori sau furnizori, sau pot fi estimate in functie de preturile standard practicabile la nivelul industriei produsului comercializat.
7. Metode de plata
Pentru efectuarea platii produselor comandate, puteti alege dintre urmatoarele metode de plata:
- transfer bancar/ordin de plata
- numerar la livrare (ramburs)
- card online (disponibila plata in rate fara dobanda)
8. Disponibilitatea produselor
Dupa plasarea comenzii, veti primi un email generat automat ce reprezinta inregistrarea comenzii in sistemul nostru.
Stocul afisat pe site este actualizat odata pe zi si reprezinta stocul aflat in magazin, stocul din depozit, cat si stocul furnizorilor. Stocul afisat pe site poate sa nu coincida cu stocul actual din diverse motive (intarziere actualizare, produse deteriorate, produse lipsa etc.). Pentru o confirmare a stocului ne puteti contacta prin email la contact@trisport.ro
De asemenea pot aparea diferente de stoc in perioadele cu trafic foarte mare, atunci cand mai multi clienti adauga acelasi produs in cos in acelasi moment si plaseaza comanda in acelasi moment. Din pacate nu exista o solutie tehnica pentru a evita astfel de situatii; produsele vor fi alocate in limita stocului disponibil catre comenzi in ordinea in care au fost plasate.
Anumite produse care se afla in campanii de reduceri sezoniere se pot aduce la comanda in caz ca stocul s-a epuizat. Facem eforturi mari pentru a va asigura un stoc suficient de mare impreuna cu producatorii cu care colaboram. Produsele care nu se mai afla in stoc, dar se pot comanda si sunt incluse in campania de reduceri vor trebui achitate prin card sau prin trasnfer bancar pana la sfarsitul campaniei pentru a beneficia de pretul special. Am fost nevoiti sa abordam acest mod de lucru din cauza sutelor de comenzi plasate si neridicate de-a lungul ultimilor ani. Cheltuim resurse foarte mari cu acest colete neridicate si preferam ca acest buget sa se regaseasca in ofertele pe care le avem, cu reduceri mai mari.
9. Cesionarea si subcontractarea
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de cumparator pentru toate obligatiile contractuale.
10. Livrare
Coletul va fi livrat prin curierat rapid.
Costul livrarii este calculat automat in cos in functie de produsele adaugate.
Lucram cu mai multe firme de curierat pentru a oferi intotdeauna cu cost cat mai mic de transport.
Termenul de livrare va fi afisat in pagina produsului si in pagina finala de comanda.
Livrarile se fac in cel mai scurt timp posibil de la confirmarea comenzii. Livrarile se fac de luni pana vineri intre orele 10:00 – 18:00.
NOTA: Pot aparea intarzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat in magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maxim 30 de zile.
11. Returnare comenzi online plasate pe www.trisport.ro
Suntem alaturi de toti clientii nostri si vrem sa fie multumiti la finalul unei achizitii. Daca alegerea facuta nu va este pe plac, daca culoarea nu este asa cum v-ati asteptat sau marimea nu este una potrivita aveti la dispozitie 14 zile termen pentru retur.
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare, cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
Conditii generale pentru returul produselor vandute de Trisport Online SRL
Daca ati decis sa returnati un produs, este necesar sa ne comunicati decizia de returnare. Puteti face acest lucru folosind una din urmatoarele cai de comunicare:
- Prin inscrierea unui formular de retur din contul de client - valabil pentru cei care au un cont activ pe site-ul www.trisport.ro creat înainte de plasarea comenzii
- Prin completarea unui formular de retur aflat la adresa https://www.trisport.ro/index.php?route=account/return/add - pentru cei care au plasat comanda fara crearea unui cont de client
Dupa inregistrarea cererii de retur va rugam sa trimiteti coletul
- prin curier, la adresa magazinului nostru: Sos. Bucuresti-Nord nr. 10, magazin Trisport, Voluntari, Ilfov 077190.
- personal, in magazinul Trisport Online, Sos. Bucuresti-Nord nr. 10, magazin Trisport, Voluntari, Ilfov 077190.
Produsul trebuie sa fie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, impreuna cu factura fiscala (sau o copie a acesteia) si cu toate documentele, certificatele, etichetele si accesoriile care l-au insotit;
Produsul trebuie ambalat corespunzator pentru a nu suferi deteriorari in timpul transportului.
Produsul nu trebuie sa contina conturi personale, date cu caracter personal, parole de securitate.
Conditii generale de returnare
- Nu se pot returna produse cu norme speciale de igiena (centuri de puls, costume de baie/lenjerie, costume inot, pantalonii de ciclism, costumele de triatlon. etc.) decat daca acestea sunt sigilate
- In cazul achizitiei pantofilor de alergare/bicicleta va recomandam sa-i probati/testati mai intai indoor si purtand sosete
- Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
- Taxa de transport pentru returnarea produselor va fi suportata exclusiv de client (exceptie fac produsele neconforme)
- Se foloseste acelasi tip de serviciu pentru transport cu care s-a facut expedierea (curier rapid, orice companie); nu vor fi acceptate retururile trimise prin Posta Romana
- Trisport Online S.R.L. va restitui contravaloarea comenzii in cel mult 14 de zile de la data informarii asupra deciziei de retragere din contract. Momentul încheierii contractului la distanţă îl constituie momentul confirmării, pe un suport
durabil, de către profesionist a acceptării comenzii transmise de consumator. - Rambursarea contravalorii produsului se va face beneficiarului mentionat in factura.
- Pentru platile ramburs, va rugam sa ne furnizati contul bancar (IBAN) in care doriti sa va restituim contravaloarea produsului returnat. IBAN-ul trebuie sa contina 24 de caractere (cifre si litere) si sa fie exprimat in RON;
- In cazul in care ati achitat produsul online, prin card bancar, va vom restitui suma aferenta produsului returnat in acelasi cont bancar din care ati efectuat plata.
- Nu se poate restitui contravaloarea unui produs care a fost anterior inlocuit in perioada de garantie
- In cazul in care produsul returnat prezinta urme de folosire/uzura se va aplica o taxa de diminuare a valorii produsului. Aceasta taxa va fi comunicata dupa primirea returului.
- Returnarea produsului se va face in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile primite si factura in original sau o copie a acesteia
- Daca produsul returnat a fost insotit de anumite cadouri in urma unor campanii organizate, se vor returna si acestea
- Produsul/produsele returnate trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului
- Nu pot fi returnate produsele consumabile care au fost deja montate in service (ex: lanturi bicicleta, pedale, racordaje etc.)
- In cazul returnarii ceasurilor este important ca acestea (inclusiv cureaua) sa nu prezinte urme de folosire (matuire, praf, amprente, grasimi, zgarieturi, etc) iar folia de protectie sa fie prezenta pe display intacta
- In cazul returnarii ceasurilor marca Coros conditia de returnarea difera. Odata activate, ceasurile Coros nu se mai pot returna decat cu o diminuare a pretului, indiferent daca returul are loc in termenul legal de 14 zile. Trisport nu le mai poate vinde decat in sistem Open Box dupa ce au fost notificati cei de la Coros cu seria ceasului pentru a fi reactivat la ei in sistem.
- In limita stocului disponibil, produsul returnat poate fi inlocuit cu alta marime/culoare sau chiar un alt articol cu aceeasi valoare sau mai mare decat a celui returnat ( in acest caz se va achita diferenta )
- Nu se poate restitui contravaloarea produselor achizitionate cu vouchere valorice
- Nu se pot returna sau restitui contravaloarea produselor aduse la comanda speciala / la cererea exacta a cumparatorului.
- Voucherele cadou Trisport Online nu pot fi returnate
- Pentru produsele achizitionate online care prezinta defecte in momentul livrarii (receptiei), clientul trebuie sa notifice in scris Trisport Online in termen de 48 de ore de la livrarea produsului. Orice sesizare ulterioara, va fi procesata conform prevederilor garantiei.
- Pentru coletele care prezinta deteriorari vizibile ale amabalajului la livrarea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
- Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie (comanda online, livrare sau ridicare din magazin).
12. Returnare achiziții din magazinul fizic Trisport
Achizitiile facute in magazin NU beneficiaza de dreptul de retur (retragere din contract) conform OUG 34/ 2014.
Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie (comanda online, livrare sau ridicare din magazin).
Nu este contract incheiat la distanta si nu se acorda Consumatorului dreptul de retragere din contract in termen de 14 zile de la incheiere si nici alt drept de retur al produselor, acel contract in cadrul caruia Consumatorul ridica personal /intra in posesia produselor achizitionate in incinta spatiului comercial fizic Trisport Online, magazin in care consumatorul are atat dreptul sa ceara, cat si posibilitatea sa obtina proba produselor (verificarea integritatii si testarea caracteristicilor tehnice) inainte de a le prelua /de a intra in posesia lor.
Acest contract se considera incheiat in spatiul comercial al magazinului Trisport, in prezenta simultana a Consumatorului si a profesionistului, la momentul in care consumatorul, dupa plata, accepta sa preia personal si efectiv produsele achizitionate, fara sa aiba importanta ca produsul a fost mai inainte precomandat sau rezervat in magazin de la distanta, sau ca s-a achitat anterior un avans, sau intreg pretul.
Decizia Consumatorului de a prelua /de a intra in posesia fizica a produselor in magazinul Trisport fara a mai cere efectuarea probei tehnice, nu schimba natura contractului; acesta ramane incheiat in spatiul comercial al profesionistului in prezenta simultana a partilor si nu da dreptul Consumatorului la retragere din contract sau la alt tip de retur al produselor achizitionate. Prezenta clauza se aplica atat pentru bunuri, cat si pentru servicii.
Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti scrie la adresa de e-mail contact@trisport.ro
13. Garantie
Produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantia practicata de furnizorul fiecarei marci in parte, cu respectarea prevederilor legale in vigoare. Astfel, fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie al producatorului, care asigura direct sau prin reprezentantii sai service pentru produsul respectiv.
14. Forta majora
www.trisport.ro, afiliatii sau/si in general furnizorii de produse sau servicii catre www.trisport.ro nu pot fi facuti responsabili pentru nici o intarziere sau eroare rezultand direct sau indirect din cauze care nu depind de vointa www.trisport.ro . Aceasta exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de functionare a echipamentului tehnic de la www.trisport.ro, lipsa functionarii conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon, virusii informatici, accesul neautorizat in sistemele www.trisport.ro, erorile de operare, precum si cazurile de forta majora stipulate de legislatia romana in vigoare.