Cana de călătorie Stanley Trigger Action este concepută pentru a se potrivi sub majoritatea aparatelor de cafea și în majoritatea suporturilor pentru pahare, astfel încât să poată călători de-a lungul navetei zilnice.
Izolația cu vid cu perete dublu menține ceaiul, cafeaua sau alte băuturi calde preferate la cald timp de 3 ore, la rece timp de 4 ore și la gheață timp de 22 de ore.
Partenerul perfect pentru aventurile tale urbane și în aer liber.
Alegeți dintr-o gamă completă de culori și dimensiuni, astfel încât băutura dvs. să se potrivească întotdeauna gusturilor dvs.
Specificatii
Greutate: 240 g
Dimensiuni: 68 H x 68 W x 169 L mm
Detalii:
Oțel inoxidabil 18/8, fără BPA
Izolație în vid cu perete dublu
Capacul cu buton ușor de apăsat vă permite să deschideți, să beți și să închideți cu o singură mână
Design mai subțire pentru capacități mici
Etansibil + ambalabil
Capac ușor de curățat, se poate spăla în mașina de spălat vase
Se potrivește sub majoritatea aparatelor de cafea
Caracteristici
Brand:
Stanley
Recenzii
Nu au fost găsite recenzii
Acest website foloseste cookies
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Statistici
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Marketing
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.