Transport si schimb gratuit la orice comanda
transportVezi detalii

Produse Garmin și tipuri garanție

Produsele Garmin care se supun garanției standard din tabelul anterior sunt cele care fac parte din categoriile:

  • ceasuri
  • ciclocomputere
  • GPS-uri
  • senzori (power meter, centuri puls etc.)

Garanția este înregistrată cu seria unică a produsului. Nu toate produsele au posibilitatea de a upgrada tipul garanției, doar cele care au implementate garanțiile în pagina de produs, sub meniul tip garanție.

Garanția premium se achiziționează și se achită împreună cu produsul asupra căruia se activează, ea putând fi activată într-un interval de maxim 15 zile din momentul achiziției produsului (data facturii).

Garanția premium+ are un sistem de plată luna. Primul trimestru se achită împreuna cu produsul, apoi plățile ulterioare se vor efectua prin link de plată lunar. Și acest tip de garanție se poate activa în maxim 15 zile din momentul achiziției produsului (data facturii). Produsele Garmin lansate începând cu anul 2024 vor avea garantia premium+ activată pe primul an la achiziția produsului împreuna cu garanția premium+. Garanția premium se poate dezactiva oricând printr-o notificare scrisă către adresa noastră de email, contact@trisport.ro

Reparații în service

Reparațiile simple și software se pot face în service-ul Trisport. Produsele care au nevoie de intervenții mai complicate, vor fi trimise către producător pentru a realiza reparațiile necesare.

Înlocuirea cu un produs nou din stoc

Înlocuirea se va efectua cu un produs nou din stocul nostru în cel mai scurt timp. În cazul în care produsul nu mai este disponbil, se va face înlocuirea cu un produs asemănător sau superior în funcție de disponibilitate.

Timpul de rezolvare

Timpul de rezolvarea al garanțiilor standard este de maxim 15 zile, de obicei timpul mediu de rezolvare este între 7 și 10 zile.

Timpul de rezolvare al garanțiilor premium poate fi și de 15-20 de minute în caz în care ceasul este adus personal în magazinul nostru. Pentru a putea efectua o înlocuire atât de rapidă, vă rugăm să ne contactați în prealabil pentru identificarea și documentarea problemelor apărute.

Perioadă garanție

Perioada garanției standard este de 24 luni pentru persoane fizice și de 12 luni pentru persoane juridice.

Perioada garanției premium este de 24 luni pentru persoane fizice sau juridice. Se poate opta pentru extinderea ei prin garantia premium36 pentru o perioadă totala de 36 luni sau prin garanția premium48 pentru o perioadă totala de 48 luni.

Perioadă garanției premium+ nu are o limită, ea este activă atâta timp cat dorește clientul. Plata se face trimestrial la achiziția produsului, apoi se va face lunar. Întârzierea unei plăți cu mai mult de 10 zile va duce la anularea automată a garanției premium+.

Identificare pentru garanție

Produsele care au garanție standard trebuie să fie însoțite de un document de achiziție (bon fiscal sau factură fiscală) pentru orice fel de verificare în service.

Produsele care au garanție premium vor fi identificate automat pe baza seriei unice.

Perioadă retur

Produsele cu garanție standard beneficiază de o perioadă standard de retur de 14 zile conform termenelor și condițiilor Trisport.ro.

Produsele cu garanție premium au o perioadă extinsă de retur de 60 zile. Dacă returul este făcut într-un interval mai mic de 14 zile, atunci se va rambursa valoarea integrală, dar dacă returul se face într-un interval aflat între 14 și 60 de zile, se va returna doar contravaloarea produsului, nu și a garanției.

Posibilitate buy-back Garmin

Cei care vor opta pentru garanția premium vor avea posibilitatea de a înlocui produsul cu un model superior. Taxa pentru înlocuire se va calcula în funcție de vechimea modelului, prețul de listă și statea în care se află.

O parte mică dintre produse sunt reciclate, restul sunt recondiționate și reintroduse în circulație de către partenerii cu care lucrăm.

Personalizare curea

Oferim servicii de personalizare a ceasurilor prin gravura curelelor. Acest serviciu este disponibil gratuit pentru cei care au achiziționat garanția premium împreună cu ceasul. După plasarea comenzii, se va trimite un email la contact@trisport.ro cu mesajul/ grafica dorită. Vom trimite simulări și în urma acordului clientului, ceasul va fi personalizat. Acest proces dureaza între 3 și 10 zile lucrătoare, media fiind de 5 zile.

Se pot personaliza și produsele care au garanție standard, dar în acest caz serviciul este disponibil contracost. Pentru a calcula costul exact se va trimite un email la contact@trisport.ro cu mesajul/ grafica dorită.


Cadou în funcție de produs

Anumite produse vor beneficia de un cadou special pentru achiziționarea garanției premium. Cadoul este anunțat în cadrul paginii de produs.

Înlocuire în caz de accident

Garanția Premium+ oferă posibilitatea de a înlocui un ceas nefuncțional care a suferit un accident. Produsul poate fi înlocuit de maxim 2 ori în timpul unui an, iar prețul de înlocuire depinde de modelul Garmin achiziționat. Vom atașa aici lista prețurilor de înlocuire.


* anumite beneficii (cadou, persoanlizare, perioada retur extinsa) a garantiei premium sunt valabila doar pentru achizitia unei garantii premium la pret intreg impreuna cu produsul Garmin. In timpul campaniilor de reduceri precum Black Friday, beneficiile nu se acorda.