- Pagina start
- Nutritie
- Energizare
- Geluri și jeleuri
- 226ers - bautura - High Fructose Energy Drink - Monodosis Neutral - 90gr
Descriere
BĂUTURĂ ENERGETICĂ ÎNALTĂ DE FRUCTOZĂ 90g - Doze unice
HIGH FRUCTOSE ENERGY DRINK este o băutură sportivă formulată cu maltodextrină și fructoză în proporție de 10:8, furnizând 87 g de carbohidrați per porție și 347 Kcal. Pe lângă 500 mg de sodiu. Este vegan prietenos, fără gluten și disponibil în trei arome.
BĂUTURA ENERGETICĂ ÎNALTĂ DE FRUCTOZĂ poartă sigiliul Listei Cologne, prima și cea mai mare platformă de prevenire a dopajului din lume pentru suplimente nutritive.
Lista Cologne include numai produse testate riguros pentru a asigura analize amănunțite și verificări ale etichetării pentru a se asigura că producătorii nu folosesc substanțe interzise incluse în lista WADA (Agenția Mondială Anti-Doping).
BĂUTURA ENERGETICĂ ÎN CĂRĂ FRUCTOZĂ oferă un aport de 87 g de carbohidrați și 500 mg de sodiu per porție din maltodextrină și fructoză, în proporție de 10:8.
Această formulare, bazată pe „carbohidrați transportabili multipli”, a demonstrat prin studii* că, în timpul exercițiilor prelungite, utilizarea carbohidraților care sunt absorbiți în intestin de către diferiți transportatori este singura modalitate de a crește rata de asimilare și oxidare a carbohidraților exogeni sus de 60 g/oră.*
În acest scop, cercetătorii confirmă că idealul este combinarea surselor de carbohidrați. Am optat pentru Maltodextrină, pentru a controla greutatea moleculară/osmolaritatea, cealaltă fiind Fructoza.
MALTODEXTRINA:
- Este absorbit în intestinul subțire de către transportorul SLG-1 și transformat în glucoză pentru livrare la celule, furnizându-le rapid energie.
- Acesta este un indice glicemic ridicat, o creștere rapidă a nivelului de glucoză din sânge, cu eliberare instantanee de energie.
- Golire gastrica rapida datorita greutatii sale moleculare ridicate si osmolaritatii scazute, favorizand digestia si reducand efectele secundare gastrointestinale.
FRUCTOZĂ:
- Se absoarbe în intestinul subțire cu ajutorul transportoarelor GLUT5, diferiți de cei care absorb alți carbohidrați. Fructoza absorbită călătorește de la intestin la ficat prin transportorii GLUT2 și completează depozitele de glicogen hepatic pierdut în timpul exercițiilor fizice intense.
- Are loc absorbția treptată, cu o eliberare constantă și progresivă de energie.
Acesta este motivul pentru care combinația de maltodextrină și fructoză permite digestia și asimilarea unor cantități mari de carbohidrați pe oră, reducând riscul problemelor gastrice.
Băutura energetică cu conținut ridicat de fructoză este disponibilă în două arome:
- Neutru.
- Pepene verde.
INSTRUCTIUNI DE UTILIZARE: Se dizolva 1 plic (90 g) in 500 ml de apa.
CANTITATE NETA: 90g
TIP PACHET: Satche unidoză.
PĂSTRAREA PRODUSULUI: A se păstra într-un loc răcoros și uscat.
EXPIRARE: 24 de luni.
*Jeukendrup collection studies, based on bibliographical references of Jentjens, R.L (2004), Pfeiffer, B. (2010), Currell, K (2008) and Jeukendrup, A.E (2011,2014).
Informatii nutritionale
Caracteristici
- 90 g
Recenzii
Nu au fost găsite recenzii
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Citeste mai multCookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.